اردشیر محصص کیست ؟

درباره اردشیر محصص کاریکاتوریست ایرانی ، چهره های ماندگار و مشاهیر ( قلبی که برای ایران نمی تپد ، بهتر است هرگز نتپد)

اردشیر محصص کیست ؟

درباره اردشیر محصص کاریکاتوریست ایرانی ، چهره های ماندگار و مشاهیر ( قلبی که برای ایران نمی تپد ، بهتر است هرگز نتپد)

دود و آتش در ارتفاعات توچال

امشب لیوان چای را در دستم گرفته ام و پنجره را باز گذاشته ام تا باد سرد هوای اتاق را عوض کند. عشق من هوای سرد است و چای داغ . خوب هر کسی یک چیزی دوست دارد دیگر !...


آتش گرفتن تانکر سوخت؛ علت دود در توچال   

۱۳۹۴\۰۸\۳۰ - ۲:۱۴ PM


تانکر سوخت ثابت در سایت رادیویی ناجا در ارتفاعات توچال طعمه حریق شد .


یک منبع آگاه در آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بدون اشاره به علت این حادثه گفت : این تانکر سوخت حاوی مقادیر قابل توجهی گازوئیل بود که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

وی افزود: ‌محل این حادثه نزدیک ایستگاه 4 توچال است و ماموران در حال اطفای حریق هستند .

_______________________________
احتمال امضای تفاهمنامه در اجلاس گازی تهران   
۱۳۹۴\۰۸\۳۰ - ۲:۰۷ PM


وزیر نفت از احتمال امضای تفاهمنامه در حاشیه برگزاری اجلاس کشورهای صادرکننده گاز در تهران خبر داد و گفت: انتخاب دبیرکل مهمترین بحث هفدهمین نشست عادی جی یی سی اف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای صدا و سیما از هتل هما، بیژن زنگنه درباره این که آیا ترکمنستان و آذربایجان درخواستی برای پیوستن به جی یی سی اف مطرح کرده اند یا خیر، گفت: ترکمنستان درخواستی برای پیوستن به جی یی سی اف مطرح نکرده اما آذربایجان درخواست خود را مطرح کرده و در اجلاس عادی وزارتی این مجمع که بعدازظهر امروز برگزار می شود درخواست این کشور مورد بررسی قرار می گیرد.


وی درباره این که در هفدمین اجلاس عادی وزارتی چه مباحثی مطرح خواهد شد، افزود: انتخاب دبیرکل مهمترین بحث نشست بعدازظهر امروز خواهد بود؛ ضمن این که در مباحثی مانند بودجه این مجمع، راهبرد بلندمدت گاز و... نیز در این نشست مطرح خواهد شد.


وزیر نفت با بیان این که در نشست فوق العاده وزارتی که صبح امروز برگزار شد پیش نویس سومین اجلاس سران آماده شده است، گفت: این نشست همچنین پیامی برای کاپ 21 که هفته آینده در پاریس برگزار می شود خواهد داشت.


وی با تاکید بر این که سوخت گاز بعنوان سوخت پاک و برای جلوگیری از آلایندگی هوا باید مورد توجه جدی در جهان قرار گیرد، تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون میزان مصرف زغالسنگ در جهان بالاست که باید کاهش پیدا کند.


هفدمین نشست عادی مجمع کشورهای صادرکننده گاز بعداز ظهر امروز به ریاست وزیر نفت نیجریه برگزار می شود.
_______________________________


فرزندان خویش را با آب ، زمین و هوا دوست و همراه کنیم . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

کسانی که با آب ، نامهربانی می کنند و آن را نابود می سازند ، جایگاه انسانی خویش را از یاد برده اند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

کسی که با آب ، زمین و هوا مهربان است ، عمر خود و دیگران را افزون می کند . حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

زیباترین خوی زن ، آزرم و شرم اوست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

آب ، مهربانانه هستی خویش را به ما می بخشد و ما زنده می مانیم و نیرو می گیریم ، پرسش اینجاست حال ما با آن چه می کنیم . حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

دوستان فراوان برای یک جوان ، نشان دهنده کامیابی در زندگی نیست ، بلکه نشان نابودی زمان ، به گونه ای گسترده است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

راهی سوای نرمش و بازی با هستی نیست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


همراه و غمخوار همسایگان خویش باشید ، اما نه آن اندازه که دیوار ادب فرو ریزد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

بزرگداشت کسانی دیدنیست ، که از دیدگان مردم بسیار دور هستند . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

سرایش یک بند درست از زندگی ، نیاز به سفری ، هفتاد ساله دارد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

شناخت درست زن و مرد از هم، تنها راه جلوگیری از جدایی و گسست است.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

صدها بار دخترها برایم نوشته اند که جوانی شان به پایان رسید اما خواستگاری برایشان نیامد ! به آنها می گویم : حال که خواستگار نمی آید ، شما به خواستگاری مرد شایسته زندگی خود بروید . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

زمین ، هر روز هزاران هزار گل زیبا به ما ارزانی می دارد ، اما کمتر کسی زمین را می بیند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

شادی ، بر سراپرده خانه نابود کنندگان دشت ها و جنگل ها ، نخواهد نشست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

شکار جانوران را باید به فراموشی سپرد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

در گذشته ، بیشتر تجربه های آدمیان ، جایی ثبت نمی شد ، اما امروزه اینترنت ابزاری است ، برای ثبت تجربه ها و بالندگی بیشتر .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

دیدگاه خوب مردم ، بهترین پشتیبان و تکیه گاه برگزیدگان است .  حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

رسانه ، تنها می تواند پژواک ندای مردم باشد ، نه اینکه به آنها بگوید ، شما چه بگویید ، که خوشایند دل ما باشد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

ورزشکاران شایسته ، شادی آفرین و مهربانترین آدمیان هستند. حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

بی هیچ چشم داشتی ، همواره مهربان باش. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

پاکترین آرزوها ، در سینه مهربانان است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

شایستگان بردبارند و امیدوار . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

سخن آموزگارانی که نوای مهربانی سر می دهند در سینه و جان شاگردان جاودانه می ماند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Iranian philosopher)

جام زندگی را، تنها با می مهر و دوستی پر کن. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

برآزندگان ، چشم در توانایی های خود دارند ، هیچ چیز نمی تواند ، آنان را از آرمانشان باز دارد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

نامداری که خود را به خواری می افکند ، هزاران دل آویخته به دامان خویش را نیز به خاک می کشد. حکیم ارد بزرگ (فیلسوف ایرانی)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد